COVID-19 NL

Beste gast,

The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel is weer open en wij kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen. We hebben een aantal belangrijke maatregelen genomen om u een veilig en vertrouwd verblijf te kunnen bieden. Daarbij volgen we altijd de officiële COVID-19 richtlijnen van de Nederlandse overheid. Wanneer nodig kunnen deze worden aangepast.

Hieronder een overzicht.

BEWEGWIJZERING

We hebben overal aangepaste bewegwijzering aangebracht om zo de 1,5 meter afstand te kunnen bewaren, denk hierbij aan: looproutes in één richting, maximale capaciteit per ruimte / kamer, aangewezen wachtruimtes wachtlijnen, Ook zijn sommige publieke ruimtes afgesloten of beperkt te gebruiken.

DESINFECTIEMATERIAAL

Bij het binnenkomen en verlaten van het hotel worden alle gasten verzocht om hun handen schoon te maken met een desinfecterende gel, indien gBij binnenkomst en vertrek wordt u verzocht uw handen schoon te maken met de beschikbare desinfecterende gel. Indien gewenst zijn er ook handschoenen beschikbaar. Alle hotelkamers zijn uitgerust met alcoholdoekjes. Het is ook mogelijk om uw handen te wassen in de toiletten van onze openbare ruimtes, wanneer deze open zijn.

HOTELREINIGING

We hebben de frequentie van schoonmaken en desinfectie verhoogd in De openbare ruimtes worden vaker schoongemaakt en gedesinfecteerd. Veel gebruikte oppervlakten in de openbare ruimtes zoals liftknoppen, de receptiebalie, deurkrukken, trapleuningen e.d. worden regelmatig gedesinfecteerd.

HOTELKAMER SCHOONMAAK

De kamers worden uitsluitend na uitchecken schoongemaakt. Wanneer u langer dan vier nachten in het hotel verblijft, wordt de kamer na de 4e nacht schoongemaakt. U dient de kamer dan enkele uren te verlaten.

VEILIGHEID- & REINIGINGSRICHTLIJNEN

Veiligheids- en schoonmaakrichtlijnen zijn op verschillende plekken duidelijk zichtbaar opgehangen, ook in personeelsgebieden. Zo kunnen we u en onze medewerkers helpen elkaar te beschermen.

PERSONEEL

Alle medewerkers hebben een speciale COVID-19-bewustzijnstraining Alle medewerkers hebben een speciale COVID-19-bewustzijnstraining gekregen. Het protocol wordt herhaald in onze dagelijkse vergaderingen. Medewerkers zijn verplicht regelmatig hun handen schoon te maken volgens de RIVM-richtlijnen. Operationeel personeel met gastcontact maakt gebruik van handschoenen. Het huishoudelijk personeel zal ook mondkapjes gebruiken.

ROOM SERVICE & BEZORGEN

Houd er rekening mee dat ons hotel roomservice biedt. Het personeel bOns hotel biedt in deze periode uitsluitend roomservice; het restaurant is gesloten. Het personeel brengt de bestelling op een trolley en zet deze voor uw kamerdeur. U kunt uw tray hier afnemen, terwijl ons personeel 1,5 meter afstand houdt. Het kan zijn dat uw maaltijd wordt geserveerd in wegwerpartikelen om contact te minimaliseren. Als extra service bieden we u een lijst met lokale restaurants die eten bezorgen bij ons hotel. Desgewenst zorgen wij voor borden en bestek.

RESTAURANT DIDOT34

Als alles goed gaat hopen wij ons restaurant Didot34 en het terras per 1 juni 2020 weer te openen. Dan mogen maximaal 30 personen, inclusief het personeel, in de binnenruimte aanwezig zijn. Dit onder voorbehoud van de exit-strategie van de Nederlandse regering. Het restaurant is alleen toegankelijk voor gasten met een reservering. Reserveren kan via www.didot34.nl of bij onze receptie. Om de 1,5 meter afstand te kunnenhouden worden de opstelling in het restaurant en op het terras aangepast. Verdere maatregelingen worden gecommuniceerd wanneer het openen van het restaurant en terras officieel is toegestaan door de overheid.

BAR DIDOT34

Onze bar is alleen geopend voor hotelgasten. U wacht bij de ingang, waar u door onze medewerker(s) naar uw plek begeleid wordt. U wordt verzocht te allen tijde de 1,5 afstand te houden met andere gasten en personeel. Er geldt een maximum aantal gasten in onze bar.

FITNESS STUDIO34

Onze fitness Studio34, inclusief kleedkamers, blijft gesloten totdat de NOnze fitness Studio34, inclusief kleedkamers, blijft gesloten totdat de Nederlandse overheid toestemming geeft om de indoor sportfaciliteiten weer te openen.

(EXTRA) SERVICE

Mobile Check-In & Keyless Entry: via Marriott Bonvoy bieden we u de mogelijkheid online in te checken via de Marriott Bonvoy App. U kunt uw hotelkamer dan met uw eigen telefoon openen. We raden u ten zeerste aan gebruik te maken van deze service.
Self-Parking: Wanneer u gebruik wilt maken van onze parking vragen wij u uw auto zelf te parkeren. Onze medewerkers helpen dan bij het openen en verlaten van de parkeergarage door de parkeerpoort voor u te openen.
Fietsverhuur: fietsen zijn beschikbaar voor gasten voor € 15, – per dag. Onze medewerkers zullen de fietsen voor gebruik voor u desinfecteren.

Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze medewerkers.


Wij heten u van harte welkom bij The Slaak Rotterdam.

#staysafe #samensterk